مطالب احساسی3...


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من بهترین وبلاگ خوش آمدید. این وبلاگ تاسیس شده است تا تمامی نیاز های شما را در دنیای اینترنت بر طرف کند. سعی کنید هر روز به بهترین وبلاگ سر بزنید زیرا مطالب این وبلاگ روزانه آپدیت میشود.شما میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.با تشکر نویسنده بهترین وبلاگ خاک زیر پای همه شما سید علی.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 379
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین وبلاگ در جهان THE BEST WEBLOG

مطالب احساسی3...
9 خرداد 1394 ساعت 11:59 | بازدید : 109 | نوشته ‌شده به دست سید علی | ( نظرات )

به ياد داشته باش هر وقت دلتنگ شدي به آسمان نگاه كن .

كسي هست كه عاشقانه تو را مي نگرد و منتظر توست .

اشكهاي تو را پاك مي كند و دستهايت را صميمانه مي فشارد .

تو را دوست دارد فقط به خاطر خودت .

و اگر باور داشته باشي مي بيني ستاره ها هم با تو حرف مي زنند .

باور كن كه با او هرگز تنها نيستي. فقط كافيست عاشقانه به آسمان نگاه کنی



به سلامتی اونایی که این روزاشون به تظاهر می گذره!

تظاهر به بی تفاوتی...

تظاهر به بی خیالی...

تظاهر به شادی...

به اینکه دیگه چیزی مهم نیست...

به اینکه گور بابای دنیا...

به اینکه از ما که گذشت...

ولی فقط خودشون میدونن که چقدر این روزا سخت میگذره!




فقط رفت

بدون کلامی که بوی اشک دهد …

فقط رفت

بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد …

فقط رفت

فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت :

                                                               راحت شدم


یادته زیر گنبد کبود تو بودی و کلی آدمای حسود؟

تقصیر همون حسوداست که حالا

هستی ما شده یکی بود یکی نبود…


وقتی دلت گـرفته ، وقتی غمگینی، وقتی از زندگی سیـری،


 حـــواستـــو خیلـــی جمـــع کـــن چـــون برای آدما طعمـۀ خــوبــی هستــــی ..



ﺁﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺑﺩار ؛
ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ "ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ" ﺑﺪﻫﺪ ،
ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ

"هرکسی


گلایه ای نیست...!!!

اما...ضربه ی آخرراخدایم زد...

آن زمان که برای رفتنت استخاره کردم ...(خوب)آمد


✘....כلَم یِــڪ تَصاכفــِ جـכﮮ مــﮮ פֿـ‌ـواـهَــכ ،
پُــر سَرو صِـــכا ،
آمبــــولانـــس ـهـا ســـراسیمـﮧ شَوَنــכ ،
وَ....
.
.
.

ڪــار اَز اڪــار بُگـــذَرَ כ.✘.......




حالا که داری تمام می شوی...

بگذار حرف دلم را بگویم...

روزهایت برخلاف...

گرمای سوزناکش...

سرد گذشت!



چقدر پیاده رو ها را کـــــــــــــــش می دهند...

این برگهای پایـیــــــــــــــــــزی!

میخواهم پیـــــــــــــــاده شوم...

سوار اتوبوسی تنــــــــــــــــدرو شوم...

تا پاییـــــــــــز را رد کنم...

"فصل عاشـــــــــــــــــقان" را...

ما را چه به این حرفا...




           رنگـــــــــــــــــــــ ... پاییز سرد است ســــــــــــــــــرد امـــــــــــــــــا ...

          آنـــــــــــــــــــــــــان ک پاییز را دوسـتـــــــــــــــــــــ... ندارن ...!!!

 نمیدانن ک پـــــــــــــــــــــــــاییز همــــــــــــــــــــــان بهــــــــــــــــــــــــاریستــــــــــــــــــــ... ک 

                             عـــــــــــــــــــــــــــــــاشق شد ...



خاطــرات  هر چه  شـــــیرین تر  باشند
بعد ها از  تلخـی  

 
گلو یــت  را بیشتر می سوزانند


*خدایـــا جــانم را style="text-align: center;">ولــی...

زندگی من اوســت...
تــو را قســـم....
زنـدگی ام را از مــن نگیـــر...





********************************************************
سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالی ام
عیبی نداره میدونم باعث این جدایی ام

رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه

نبودنم کنارتو حالتو بهتر بکنه


لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود

احساس من فرق داشت باتو دوست داشتن خالی نبود

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون

چشام خیره بنور چراغ تو خیابون

خاطرات گذشته منو میکشه آروم

چه حالی دارم امشب بیاد تو زیر بارون

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون

چشام خیره بنور چراغ تو خیابون


خاطرات گذشته منو میکشه آروم

                      چه حالی داریم امشب بیاد تو من و بارون    (بابک جهانبخش)

********************************************************




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: